Semestervolontärarbete i ny kampanj

Semestervolontärarbete i ny kampanj

Helgerna är över, och nu börjar den svåra Gå Ner I Vikt Snabbt delen för ideella organisationer och välgörenhetsorganisationer som behöver volontärer. I ett nytt år sätter State Farm fallet i januari i en svår tid för sådana organisationer, som ser en dramatisk nedgång i deltagandet efter det nya året rullar runt.

Annonsen är för företagets Neighborhood of Good Platform, som visar volontärmöjligheter via postnummer, och som Bloomington, Illinois-baserade försäkringsgivare debuterade i mars. Called ‘Don’ Gå Ner I Vikt Snabbt Piller t You, ‘it’ är utformad för att uppmuntra tittare att förnya deras välgörenhetsinriktade ansträngningar. Den 60: e kommersiella visar ett soppkök som är livligt med semesterjubileum, rikliga tallrikar och mycket hjälp som en man sjunger ‘Glöm inte dig’ på ett piano. När han sjunger, skiftar scenen till en efter nyårsafton. Skillnaderna är skarpa: borden är tomma för mat, få volontärer är närvarande och de som behöver hjälp förefaller upprörda. ‘Säsongen med att ge slut, men behovet kvarstår ‘läser text i slutet av platsen.

Den givande plattformens första annons, ‘The ing’, som höll i mars, var en två minuters film om en Gå Ner I Vikt Snabbt man som hittar fred från världens mer fruktansvärda rubriker genom volontärarbete.

‘Efter kalenderferiensäsongen, behöver behovet av att ge aldrig gå,’ säger Harbert. ‘Det är en branding möjlighet för oss, men verkligen [det är] att påminna människor vad de gör, stora eller små, de kan göra skillnad i de samhällen de bor i. Det är viktigt, för att vi har agenter i de flesta av de samhällen som bor precis bredvid dem. ‘

‘Don? T You,’ whch har skådespelersångare Willis Earl Beal, går igenom februari. En robust social media och digital ansträngning kompletterar TV-platsen.

Förutom sin välgörenhetsinriktade insats började State Farm nyligen en ny kampanj, ‘Få en agent som får dig.’ Den 25 december debuterade försäkringsgivaren ‘Grand Tour’, som innehöll talesman Chris Paul tillsammans med Houston Rockets lagkamrater James Harden och Trevor Ariza och Backstreet Boys. Hon gick med i Ad Age efter ett dussintals år för Crains New York Business, där hon också fokuserade på detaljhandeln. Neal Awards.